BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

vineri, 28 august 2009

Johnny si Dookie

Johnny este un copil care vrea sa se distreze mai mereu. El are doua surori geniale pe care le cheama Susan si Mary. Este unul din desenele mele preferate. Eu am aflat ca sunt 43 de episoade cu Johnny. In ultimul episod Johnny trebuie sa se duca la un carnaval cu cainele sau vorbitor Dookie si cu tatal sau dar este oprit pentru ca trebuia sa salveze niste pisici. In final Johnny ii intalneste pe cei cinci raufacatori dar el este prea epuizat ca sa ii infrunte asa ca se duce in laboratorul surorilor lui ca sa-i mai dea cateva puteri mutante dar din pacate puterile au fost transmise la dusmanii sai fiindca acestia au reusit sa sparga usa laboratorului. Daca vreti sa vedeti tot episodul intrati pe http://www.desene-animate.eu/desene_johnny_test.html.

2 comentarii:

byanca spunea...

imi place johni test

CocoaLover spunea...

e sooper desenul...